Cipal Schaubroeck servicedesk

Een vraag rond onze administratie? 

Bel +32 14 57 62 11 Voor vragen van algemene aard: algemene administratie, opmaken offertes, behandelen briefwisseling, orderbegeleiding, facturatie, onderhouds- en assistentiecontracten, administratie en opvolging IT-opleidingen. 

Een probleem melden?

Maak indien mogelijk een melding aan via de Cipal Schaubroeck Servicedesk. Bel bij dringende meldingen ook meteen de Cipal Schaubroeck Servicedesk. Dat kan iedere werkdag van 8.00u tot 17.00u.  

U kunt rechtstreeks de servicedesk van het juiste domein opbellen, zodat we u zo snel mogelijk kunnen verder helpen: 

Business Applications
  • Beleid en Financiën: 
    • Mercurius +32 14 57 61 60 
    • Foxtrot +32 9 389 05 50 
  • Belastingen
    • CScollect + 32 14 57 65 77 
    • CSbelastingen +32 14 57 64 60 
  • Zorg en Welzijn: +32 14 57 65 50 of +32 9 389 05 40 
  • Bestuur & Communicatie: +32 9 389 05 70 of +32 14 57 65 79
  • Burgerzaken: +32 14 57 64 30 of +32 9 389 05 60
  • Grondgebiedzaken: +32 14 57 61 70 of +32 9 389 05 65
  • Common Application Services (Themisweb, CSderden, …): +32 14 57 65 78

Payroll & HR:

Algemeen nummer: +32 9 389 03 40 (bereikbaarheid tussen 8.00u – 12.00u & 12.30u – 16.30)


Technology Solutions:
  • IT Services: +32 14 57 62 00 of +32 (0)9 389 05 20
  • ISLP documenten politie: +32 14 57 65 40
  •  

Ondersteuning op afstand via TeamViewer 

Voor ondersteuning op afstand (remote support) is het mogelijk dat een TeamViewer-sessie opgestart moet worden.
Indien de Cipal Servicedesk u vraagt om een TeamViewer-sessie op te starten, klik dan op de knop hieronder om de TeamViewer client-software te downloaden. 

Ook op het portaal van de Cipal Schaubroeck Servicedesk staat een link naar TeamViewer, zodat u ook na het inseinen van een melding steeds deze software kan openen.
Download hier de TeamViewer-toepassing waardoor onze diensten op afstand contact met uw computer kunnen opnemen.